ثبت‏‌نام بیش از دو هزار ناشر داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

1398/11/16-11:25

مدیر کمیته ناشران داخلی از ثبت‎نام دو هزار و 167 ناشر برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرفیع احمد جواهری درباره تعداد ناشران ثبت‎نام کننده برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت 24 روز سه‎شنبه(15 بهمن‎ماه) تعداد دو هزار و 167 ناشر ثبت‏نام خود را در سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام داده‌اند.

وی درباره تفکیک ناشران ثبت‎نامی نیز عنوان کرد: 310 ناشر کودک و نوجوان، 1348 ناشر عمومی، 405 ناشر دانشگاهی و 104 ناشر آموزشی تاکنون ثبت‎نام خود را انجام داده‎اند.

 بر اساس اعلام دبیرخانه بر اساس تفکیک استانی تعداد یک هزار و 550 ناشر از تهران  617 ناشر از استان‎ها نسبت به ثبت‎نام اقدام کرده‌‌اند. از این تعداد دو هزار چهار ناشر خصوصی و 162 ناشر دولتی هستند.

ناشران متقاضی تا پایان روز پنج‎شنبه(17بهمن‌ماه) فرصت دارند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود.

همچنین ناشران می‎توانند به صورت غیرحضوری با آدرس ایمیل ‏nasheran@tibf.ir  مکاتبه کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. 

به ما بپیوندید: