قادر آشنا عنوان کرد

حمایت بانک صادرات از برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران و استان‎ها

1398/11/12-12:27

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران درباره امضای تفاهم‎نامه با بانک صادرات به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران، قادر آشنا با تشکر از خدمات و زحمات بانک شهر در چهار دوره گذشته برپایی نمایشگاه کتاب تهران درباره انتخاب بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران گفت: بانک صادرات در تفاهم‎نامه‎ای که به امضا رسید به عنوان بانک عامل و یکی از حامیان نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.  

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران ادامه داد: بر اساس این تفاهم‏نامه بانک صادرات ایران در اجرا و ارایه یارانه نشر( یارانه خرید کتاب به دانشجویان و طلاب) در نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه‎های کتاب در استان‏ها حمایت خواهد کرد.

قادر آشنا با اشاره به دیگر خدمات این بانک در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: بانک صادرات به عنوان یکی از حامیان و بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران تمام زیرساخت‏ها را فراهم خواهد کرد و در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران سیستم هدفمندی یارانه‎ها را اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی ایران با استقبال از رویکرد فرهنگی مدیرعامل بانک صادرات گفت: آقای صیدی بسیار به رسالت اجتماعی و فرهنگی بانک اعتقاد دارد و با این نگاه در این دوره به مدد نمایشگاه کتاب تهران آمده است.

وی ادامه داد: از دیگر مفاد این تفاهم‏نامه ارایه تسهیلات به ناشران و اهل قلم است. این مدل همکاری بانک صادرات در حوزه فرهنگ یک رفتار مسئولانه است که می‎تواند به عنوان مدلی برای وزاتخانه و حتی سایر دستگاه‎ها مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، مراسم امضای تفاهم‎نامه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک صادرات با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و حجت‎اله صیدی؛ مدیرعامل بانک صادرات روز دوشنبه (۷بهمن ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.  

به ما بپیوندید: