زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب تمدید شد

1398/01/24-17:25

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برای ثبت‎‌نام جهت دریافت بن خرید کتاب خبر داد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل، تاریخ ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های کشور تا پایان روز دوشنبه (26 فروردین ماه) تمدید شد.

وی ادامه داد: تاکنون 75 هزار و 350  دانشجو و طلبه و 1710  عضو هیات علمی درخواست‎های خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد. همچنین بن خرید کتاب اساتید دانشگاه 60 درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ 400 هزار تومان رسیده که سهم اساتید 200 هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی 200 هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و 60 درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت bon.tibf.ir مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: