معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

بهره‌برداری از سالن‌های بین‌الملل و آموزشی/افزایش خدمات رفاهی در نمایشگاه کتاب

1398/01/18-12:25

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.
 
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی با اشاره به روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سالن‌های بین‌الملل و کودک و آموزشی آماده بهره‌برداری هستند و سالن کودک و نوجوان نیز به تازگی آماده شده و در چند روز آینده آماده بهره‌برداری است.  برپایی سالن‌های دانشگاهی نیز در حال اجراست  و بخش‌هایی از شبستان نیز زیر بار اجرایی رفته است.
 
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشکر از زحمات مسئولان مصلای امام خمینی(ره)، معاونت خدمات شهرداری تهران و شهردار منطقه 7 تهران در همکاری و مساعدت برای انجام امور اجرایی گفت: ستاد مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی نیز به تازگی بازدیدی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران داشتند و تمهیداتی را در نظر گرفتند.
 
اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های رفاهی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا استراحتگاه‌های بیشتری برای بازدیدکنندگان ایجاد شود. همچنین امسال برای اولین بار ویلچرهایی برای سالمندان و معلولان در نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا در بازدید از نمایشگاه مشکلی نداشته باشند.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: