زمان ثبت‌نام ناشران داخلی به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد/ ثبت نام 1100 ناشر

1397/12/13-12:02

مدیر کمیته ناشران داخلی گفت: پس از گذشت دو روز از آغاز ثبت‌نام تعداد 1100 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران در سایت ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سید رفیع احمد جواهری با اشاره به روند ثبت‌نام‌های ناشران در دو روز اخیر گفت: 1100 ناشر با مراجعه به سایت tibf.ir   ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند و روند ثبت‌نام تا پایان روز پنج‌‍شنبه (16 اسفندماه) ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام‌ها به هیچ وجه تمدید نخواهد شد از این رو ناشران متقاضی باید در بازه زمانی اعلام شده، ثبت‌نام خود را انجام دهند.
مدیر کمیته ناشران داخلی تصریح کرد: برخی از ناشران هستند که تعداد کتاب‌های آن‌ها پایین‌تر از حد نصاب است و در زمان ثبت‌نام گزینه ثبت‌نام موقت را انتخاب می‌کنند. این ناشران به صورت موقت ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند و باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام موقت به معنای ارایه غرفه نیست.
وی ادامه داد: تمامی تقاضاهای موقت پس از پایان ثبت‌نام‌ها، در کارگروه سه نفره متشکل از نماینده کمیته داخلی، نماینده بخش مورد نظر و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی خواهند شد و سپس درباره واگذاری غرفه به این گروه از ناشران تصمیم‌گیری خواهد شد.
ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز شنبه (11 اسفندماه) آغاز شده است و صرفا تا پایان روز پنج شنبه (16 اسفندماه) ادامه خواهد داشت و زمان ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: