معاون ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر:

برگزاری نمایشگاه کتاب، بزرگترین معروف و ترویج فرهنگ است

1392/02/16-08:30

معاون ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: با توجه به این که نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارش افزایش علم، نور و آگاهی است ، بنابر این خود نمایشگاه  بزرگترین معروف و ترویج علم ، دانش ، فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و کار بسیار بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد صادق زاده در گفت وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  افزود: یکی از راه هایی که همه  می‌توانند به وسیله آن واجبات دینی را  بشناسند کتاب است.

وی در ادامه گفت: به طور قطع کتاب های امر به معروف و نهی از منکر ، حضور دانشمندان ، شخصیت های فرهنگی و معنوی و روحانیون در این نمایشگاه چشمگیر است و همه  اقشار مردم می توانند از وجود آن ها استفاده کنند.

صادق زاده با بیان این که در سال جاری افزایش تورم بزرگترین مشکل اقتصادی جامعه ما است ، اما با این همه استقبال از این نمایشگاه بزرگ کتاب بسیار بالا وچشمگیر است  عنوان کرد: بر اساس اعلام رییس این نمایشگاه، فروش کتاب تا کنون نسبت به سال  گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکرتصریح کرد: این نشان می دهد که مردم ایران مردمی دوستدار علم و فرهنگ و اهل علم و دانش و فرهیختگی هستند و به ملت بزرگ ایران به خاطر داشتن این روحیه باید تبریک گفت.

صادق زاده اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه هر سال نسبت به سال پیش از آن بهتر و بزرگتر و برگزار بشود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

 

 

به ما بپیوندید: