سردار ناظری در نمایشگاه کتاب عنوان کرد:

ناشران باید به تعهدات خود درقبال فرهنگ مقاومت عمل کنند

1392/02/12-08:30

مدیر انتشارات فاتحان با تقدیر از توجه مطلوب نمایشگاه به ناشران و درنظر گرفتن موقعیت آنها، بر تلاش ناشران برای عمل به تعهداتشان در قبال فرهنگ مقاومت تاکید کرد.

سردار علی ناظری در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درخصوص این دوره از نمایشگاه گفت: نشر ادبیات در کشور زیرمجموعه‌ای از فرهنگ دینی و اسلامی به شمار می‌آید. انتظار می‌رود نمایشگاه به صورت عادلانه و در بخش ادبیات کشور بهترین خدمات را ارائه بدهد.

وی افزود: بخش‌هایی از نمایشگاه دارای اهمیت زیادی است و باید تسهیلاتی در این بخش ها ارائه شود که خوشبختانه  این فرآیند رو به بهبود است.

سردار ناظری درباره انتظارش از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: زمینه‌سازی برای آثار فرهنگی و اشاعه فرهنگ حماسه و مقاومت انتظار هر انسان آزاده‌ای است که  خوشبختانه از طرف مسئولان نمایشگاه توجه خوبی به این حوزه شده است.

وی گفت: به عقیده من این حق و حقوق متوجه مسئولان نظام است که نباید نادیده گرفته شود. تمام ناشرانی که از این موقعیت در جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند باید در فرهنگ ایثار و شهادت نیز قدم بردارند، چراکه این بحث فرهنگی بود که جمهوری اسلامی را نجات داد.

مدیر انتشارات فاتحان ، گفت: اگر به فرهنگ ایثار و شهادت به دید مادی نگاه شود و ناشران از این موقعیت به نفع خودشان استفاده کنند کار درستی نیست؛ بلکه باید از ناشران پرسید در قبال این فرهنگ چه تعهداتی دارند و چه آثاری ارائه می‌دهند.

 بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست

به ما بپیوندید: