محمد اللهیاری:

امکان حضور ناشرانی که عناوین کافی ندارند فراهم شد

1392/02/12-08:30

معاون امورنمایشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از معین شدن سالن هایی برای ناشرانی که عناوین کافی برای حضور در نمایشگاه کتاب نداشتند و یا پس از زمان موعد ثبت نام کردند، خبر داد.

به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، محمد اللهیاری فومنی، پس از بازدیداز سه بخش داخلی، بین الملل و الکترونیکی نمایشگاه کتاب توضیح داد: از این سه بخش بازدید و غرفه ها کنترل شدند تا اگر غرفه ای خالی است در اختیار ناشرانی قرار بگیرد که به دلایلی چون دوری راه هنوز به نمایشگاه نرسیده‌اند .

وی افزود: طی جلسه ای با ریاست نمایشگاه کتاب به این نتیجه رسیدیم که فرصت  حضور برای تعدادی از ناشرانی که عناوین آثارشان برای حضور در نمایشگاه کافی نبوده و یا ناشرانی که پس از زمان تعیین شده ثبت نام کردند فراهم شود.

اللهیاری اظهار داشت: در فضای خالی محوطه بیرونی مصلی سالن‌هایی پیش بینی شده تا این ناشران نیز از امکانات نمایشگاه بین المللی کتاب به لحاظ اقتصادی بهره ببرند.
معاون امورنمایشگاهی کتاب درباره برنامه های متنوعی که همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تدارک دیده شده، گفت: نمایشگاه کتاب مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی است. در این دوره نیز برگزاری نشست های سرای اهل قلم و نشست های جنبی دیگر برای فرهیختگان تدارک دیده شده است. عموم مردم هم که علاقه‌مند به بازدید از بخش نمایشگاهی و فروشگاهی هستند می توانند بهره لازم را از نمایشگاه ببرند.

وی اضافه کرد:امیدوارم بازدیدکنندگان تا جایی که ممکن است برای رسیدن به نمایشگاه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا ترافیک نمایشگاه کنترل شود. در این راستا ایستگاه مترو مصلی برای بخش آموزشی و کودک و نوجوان و متروی شهید بهشتی برای دانشگاهیان مناسب است.
 
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.
 

به ما بپیوندید: