مسئول دفتر منابع انسانی و تشکل های مجمع ناشران انقلاب اسلامی خبر داد:

کتاب های " ترنجستان " با تخفیف 15 درصدی عرضه می شود

1392/02/12-08:30

مسئول دفتر منابع انسانی و تشکل های مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت:همزمان با ایام نمایشگاه کتاب تهران فروشگاههای ترنجستان در مترو مسابقات کتابخوانی برگزار می کنند .همچنین این فروشگاهها کتاب های خود را با تخفیف 15 درصدی  در متروعرضه می کنند.
به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب،احسان کریمخانی مسئول دفتر منابع انسانی و تشکل های مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: حدود دو سال پیش تعدادی از ناشران با ماهیت انقلاب اسلامی طی جلساتی دور هم جمع شدند و نیاز به یک تشکل فرهنگی، فکری را احساس کردند. بعد از تشکیل این جلسات بود که  مجمع ناشران انقلاب اسلامی به وجود آمد.
وی ادامه داد: بیش از 60 درصد کتابهایی که ناشران قدرتمند کشور منتشر می کنند زیرمجموعه این مجمع است ؛ چرا که عمده کار این مجمع محتوای کتاب است.مجمع دو بازوی جدی دارد که عمر تقریبا یکساله ای د ارند ویکی از آنها شرکت توزیع و پخش «ترنج» است که به طور مستقل و خصوصی اداره می شود.
وی افزود: فروشگاه با عنوان" ترنجستان " ، کتاب ها و محصولات فرهنگی با کیفیت را در مترو ارائه می دهند که قرار است تعداد آنها به چهل فروشگاه افزایش پیدا کند.
کریمخانی افزود: بازوی دوم، رسانه تخصصی کتاب با عنوان "شیرازه" است که تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی در مورد کتاب را بر عهده دارد و کتاب های جدید را با هزینه بسیار ناچیز به مردم معرفی می کند .این رسانه در واقع کار تیزر کتاب را انجام می‌دهد و باعث پر فروش شدن آنها می شود.
 بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.
 

به ما بپیوندید: