حمزه ‌پور خبر داد:

صدای مهران دوستی بر نماهنگ اختتامیه نمایشگاه نشست

1392/02/11-08:30

سلمان حمزه پور گفت:نماهنگ اختتامیه بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار " کتاب چشمه جوشان دانایی " با صدای مهران دوستی گوینده مطرح رادیو در  مراسم اختتامیه این نمایشگاه پخش خواهد شد.
سازنده این نماهنگ  در گفت و گو با  ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران،افزود:ساخت کلیپ اختتامیه نمایشگاه کتاب تهران را از اولین نشست مطبوعاتی و هم اندیشی که با خبرنگاران در اواخر سال 91 برگزار شده بود،آغاز کردیم.
وی ادامه داد: این نماهنگ از اوایل فروردین تا قبل از آغاز نمایشگاه توسط دو گروه فیلمبرداری، مستند سازی شد و تدوین آن حدود یک هفته طول کشید.
حمزه پور در ادامه گفت: با توجه به اینکه دکتر اسماعیلی رییس نمایشگاه کتاب تهران بر کیفیت نماهنگ حساسیت زیادی داشته اند لذا با راهنمایی های دکتر محمدمهدی انصاری مدیر کمیته روابط عمومی  و اطلاع رسانی نمایشگاه، سرانجام توانستیم این کلیپ را به پایان برسانیم.
عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبل از این هم برای نمایشگاه کتاب کار کرده اید گفت:افتخار ساخت تیزر و نماهنگ افتتاحیه بیست وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «ربع،قرن، جهاد فرهنگی» نیز به عهده من بود.
بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.
 

به ما بپیوندید: