در سرای اهل قلم انجام می‌شود

رونمایی از «دانشنامه ایرانیان ارمنی» و کتاب «محمد(ص)»

1392/02/11-08:30

«دانشنامه ایرانیان ارمنی» و ترجمه انگلیسی کتاب «محمد(ص)» امروز چهارشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) در سرای بین‌الملل بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم رونمایی از «دانشنامه ایرانیان ارمنی» و رونمایی از ترجمه کتاب «محمد(ص)» به‌زبان انگلیسی با سخنرانی ژانت لازاریان، مولف کتاب و محمدرضا شکیبا، رایزن فرهنگی ایران در جمهوری ارمنستان چهارشنبه (11 اریبهشت‌ماه) در سرای بین‌المللی اهل قلم بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

این اثر نام نویسندگان، هنرمندان، فعالان سیاسی، نظامیان، فرهنگیان، اندیشمندان و مهندسان ایرانیان ارمنی را دربردارد. از دیگر اطلاعاتی که در این دانشنامه آمده، معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرهای ارمنی، همچنین مشاهیر ایرانی ساکن ارمنستان است.

ترجمه رمان «محمد(ص)» به زبان انگلیسی توسط شقایق قندهاری براساس رمان «محمد(ص)» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی انجام شده و انتشارات ایرانی، انگلیسی «شمع و مه» نسخه ترجمه شده این رمان چاپ کرده است.

 نشست رونمایی از «دانشنامه ایرانیان ارمنی» و رونمایی از ترجمه کتاب «محمد(ص)» به‌زبان انگلیسی چهارشنبه (11 اردیبهشت‌ماه) از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه در سرای بین‌المللی اهل قلم در سالن شماره دو ـ سالن میثاق برپا خواهد شد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: