احمد شاكري مطرح كرد

نمايشگاه كتاب؛ فضايي براي تعاملات فرهنگي و اقتصادي

1392/01/31-08:30

احمد شاكري، نويسنده انقلاب و دفاع مقدس معتقد است نمايشگاه كتاب بايد فضايي براي تعاملات فرهنگي و اقتصاي كلان تر در حوزه كتاب باشد و ناشران داخلي و خارجي با استفاده از شرايط و فضاي نمايشگاه كتاب، وارد مذاكرات جدي تر و انعقاد قرارداد شوند.

به گزارش ستاد خبري بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، احمد شاكري انتشار و عرضه تازه اثر خود در نمايشگاه كتاب خبر داد و گفت: مجموعه گفتارها، نقدها، مقالات، يادداشت ها و گفت وگوهاي من درباره ادبيات دفاع مقدس، در قالب اثري با عنوان "گام نهادن بر شيب تند" توسط خانه كتاب به چاپ رسيده و در نمايشگاه كتاب امسال عرضه خواهد شد.

وي با تاكيد بر لزوم ساماندهي وضعيت توليد و توزيع كتاب در ايران افزود: اگر امكان خريد اينترنتي كتاب در كشور وجود داشته باشد، علاقه مندان به كتاب نيز مجبور به مراجعه قطعي به نمايشگاه كتاب نخواهند بود. در اين صورت، نمايشگاه كتاب به فضايي براي تعاملات فرهنگي و اقتصاي كلان تر در حوزه كتاب تبديل خواهد شد.

نويسنده كتاب "انجمن مخفي"، اين رويكرد را نگاهي رضايت بخش و ايده آل براي برپايي نمايشگاه كتاب دانست و اظهار كرد: ناشران داخلي و خارجي بايد با استفاده از شرايط و فضاي نمايشگاه كتاب، وارد مذاكرات جدي تر و انعقاد قرارداد شوند. همچنين ناشران و نويسندگان و مخاطبان نيز در سطحي ديگر با يكديگر آشنا شوند.

 نمايشگاه بين المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

به ما بپیوندید: