غرفه هاي خالي به نفع ناشران متقاضي جا به جا مي شود

1392/01/31-08:30

معاون امور نمايشگاهي بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي نمايشگاه كتاب تهران از واگذاري غرفه هاي خالي به ناشران متقاضي حضور در نمايشگاه خبر داد و ابراز اميد واري كرد كه غرفه ها در موعد مقرر تحويل ناشران شود.

محمد الهياري در گفت و گو با ستاد خبري بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران گفت: بعد از پايان طراحي سالن هاي چهارگانه و تاييد رياست نمايشگاه، اجرا و نصب سازه ها از 26 فروردين آغاز شد.

وي با اشاره به اينكه زمان تحويل غرفه ها از طريق روابط عمومي نمايشگاه به اطلاع ناشران خواهد رسيد به ناشران توصيه كرد كار چيدمان را  تا روزهاي پاياني به تاخير نيندازند.

الهياري از تصميم كميته ناشران داخلي براي كاهش آمار ناشران متقاضي جا مانده از نمايشگاه خبر داد و تصريح كرد: اگر غرفه اي خالي ماند، با حكم كميته ناشران داخلي به نفع ناشران متقاضي در فهرست جا به جا خواهد شد.

وي از ادغام غرفه ناشراني كه آثارشان كمتر از 35 عنوان است خبر داد و ابراز اميد واري كرد غرفه ها درموعد مقرر به ناشران حاضر در نمايشگاه تحويل داه شود.

الهياري خاطر نشان كرد: نصب سازه ها در بخش ناشران عمومي به دليل وسعت جا زودتر به اتمام خواهد رسيد اما در بخش هاي كودك و نوجوان، آموزشي و دانشگاهي بعد از ايجاد سالن، ساخت غرفه ها آغاز خواهد شد.

 

 

 

به ما بپیوندید: