نشست بین مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران و مدیر بین اللمل نمایشگاه فرانکفورت برگزار شد

توافق با نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای افزایش فضای غرفه ایران

1391/07/24-07:30

درنشستی که بین مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران و مدیر امور بین الملل نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت برگزار شد توافق اولیه برای افزایش غرفه ایران در نمایشگاه سال بعد صورت گرفت. 
به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، در حاشیه برگزاری شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی  کتاب فرانکفورت طی نشستی که بین محمد عظیمی  مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و خانم روس کومپمن مدیر بین الملل  نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در محل غرفه ایران برگزار شد، توافق اولیه برای افزایش فضای غرفه ایران در نمایشگاه سال بعد صورت گرفت و مقرر شد در زمان اعلام شده  متراژ درخواستی ایران به نمایشگاه اعلام گردد.
خانم روس کومپمن مدیر بین الملل نمایشگاه کتاب فرانکفورت هم در این نشست ضمن تمجید از نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران، وعده داد  فعالانه و به صورت برنامه ریزی شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت خواهند کرد  و از مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران درخواست کرد مقدمات حضور فعالانه را در نمایشگاه تهران فراهم کنند. در این نشست محمد الهیاری مدیر کل اداره کتاب،شجاعی صایین مدیر عامل خانه کتاب و خانم کورنیلیاهل مدیر بخش خاورمیانه و ایران نمایشگاه فرانکفورت نیز حضور داشتند.
یادآوری می شود ایران در شصت و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت(19 تا 23مهر ) فضای  96 متری در بخش بین الملل و 64 متر در بخش کودک را در اختیار دارد.

به ما بپیوندید: