سفیر ایران درآلمان:

ایران امسال با نگاه نو درنمایشگاه فرانکفورت شرکت نموده است

1391/07/22-07:30

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان ضمن تمجید از عملکرد نشرایران در فرانکفورت گفت: ایران امسال با نگاه نو درنمایشگاه فرانکفورت شرکت نموده است.  

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران،نشست هم اندیشی ناشران و نویسندگان شرکت کننده در نمایشگاه کتاب فرانکفورت  باحضور شیخ عطار سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان، اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواجه سروی معاون فرهنگی وزیر علوم، عظیمی مدیرعلمل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران، تعدادی از ناشران، نویسندگان وفعالین نشر  در محل کنسولگری ایران در فرانکفورت برگزار شد.

شیخ عطار سفیر ایران در آلمان ضمن اشاره به سابقه فرهنگی ایران گفت: ایرانی ها در نزد آلمانی ها بسیار محترم هستند و این به خاطر ویژگی فرهنگی ما می باشد.

وی با اشاره به  برخی ویژگی های نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت گفت:اینجا محلی است که با برنامه حاضر می شوند،قرارداد ترجمه، خرید و فروش کپی رایت  و سخنرانی های علمی برگزار می شود  ودراینجاست که ما باید با برنامه ریزی بهتری وارد عمل شویم.

سفیرایران درآلمان ضمن تمجید از حضور با برنامه امسال ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: امسال نخستین صفحه نگاه نو به نمایشگاه کتاب فرانکفورت رونمایی شد. که امیدوارم در سال های بعد بهتر از این و منسجم تر حاضر شویم. ایشان برگزاری نمایشگاه کتاب را مبارزه علیه جنگ نرم دانست و افزود: بیش از 3 هزار سخنرانی در این نمایشگاه برگزار می شود که انشاالله در سال های بعد با حضور منسجم تر و بابرنامه چندین سخنرانی علمی توسط نمایندگان ایران  برگزار شودکه از همین اکنون باید مقدمات کار فراهم گردد.

 

به ما بپیوندید: