فتحالله بی نیاز، نویسنده:

تبلیغ کتاب در رسانه‌ها، خواننده عام را حرفه‌ای می‌کند

1389/02/18-08:30

حمایت رسانههای دیداری، شنیداری و مجازی از نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران میتواند موجب اشاعه فرهنگ کتابخوانی و خرید کتاب در طول سال شود.

فتحالله بی نیاز، نویسنده و منتقد ادبی در گفتوگو با ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران با بیان این مطلب گفت: حمایت رسانهها و نهادهای مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی علاوه بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی میتواند مردم را به سوی مطالعه کتابهای خوب بکشاند و خوانندگان عام را به خوانندگان حرفهای تبدیل کند .
بینیاز گردهمایی اندیشمندان، ناشران و نویسندگان ایرانی و خارجی در حوزههای مختلف، فلسفی، روانشناسی، جامعه شناسی، ادبیات و ... را امکانی برای تعامل متقابل بین آنها دانست و گفت: این گردهماییها میتواند به جهانی شدن ایران در عرصه ادبیات و دیگر آثار مکتوب منجر شود.
نشر افراز چاپ دوم رمان "ترجیح بندی برای شاعران جوان " و چاپ دوم "درآمدی بر داستان نویسی و روایت شناسی " را از این نویسنده در نمایشگاه کتاب امسال عرضه میند.

به ما بپیوندید: