مدیر انتشارات «جمال»:

معرفی ناشران برتر حس رقابت را برمی‌انگیزد

1393/02/12-10:55

مدیر انتشارات «جمال» که امسال به عنوان ناشر شایسته تقدیر معرفی شد، گفت: معرفی ناشران برتر اقدام مناسبی است که حس رقابت را در صنف ناشران برمی‌انگیزد و باعث افزایش کیفیت محتوایی آثار می‌شود.

حجت الاسلام «علیرضا سبحانی‌نسب» در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: معرفی ناشر برتر، این صنف را برای ایجاد حس رقابت سالم و چاپ آثار با کیفیت محتوایی مناسب ترغیب می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد در دوره‌های آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه داشته باشیم تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب، ناشران برتر در جریان تقدیر شدن قرار بگیرند و بتوانند از این فرصت در نمایشگاه کتاب و تبلیغات در این زمینه بهره‌مند شوند.

سبحانی‌نسب دولتی بودن نمایشگاه کتاب را موفق تلقی کرد و توضیح داد: اگر فعالیت نمایشگاه با ضوابطی کاملاً روشن تحت کنترل دولت برگزار شود و ناشران بتوانند برنامه‌ریزی 5 تا 10 ساله داشته باشند، این شرایط با خصوصی شدن نمایشگاه کتاب تفاوت چندانی نخواهد داشت.

مدیر انتشارات «جمال» با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در اختصاص غرفه‌ها، ادامه داد: اگر ناشران از مکان و مساحت غرفه اطلاع داشته باشند، می‌توانند بر اساس امکانات، برای غرفه خود طراحی مناسبی انجام دهند.

انتشارات «جمال» کتاب‌های چاپ اول خود از جمله «بزرگسالان و بازنشستگان» نوشته «عباس رحیمی» و «زندگی به سبک خورشید» نوشته «مهدی غلامعلی» را در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: