یزدانی خرم:

طراحی هوشمندانه شعار نمایشگاه کتاب تهران

1397/02/15-18:08

یک داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی، درباره‌ی شعار «نه، به کتاب نخواندن» گفت: استفاده از دو فعل منفی در این شعار مکثی را برای مخاطب به وجود می‌‌آورد که جذاب است. به نظرم شعار امسال هوشمندانه‌تر از سال‌‌های گذشته طراحی شده است. 
به گزارش ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی یزدانی‌خرم درباره‌ی اولین تجربه‌ی حضور خود در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب امروز شلوغ بوده و شور و نشاط بسیاری در بین بازدیدکنندگان وجود دارد امیدوارم که وضعیت فروش به گونه‌ای باشد که هم ناشران را منتفع کند و هم به اقتصاد خانوار فشار وارد نکند تا بتوانند کتاب‌‌های موردنیاز خود را فراهم کنند.
وی ادامه داد: شخصا خوشحال‌تر می‌‌شوم اگر تعداد ناشران کمتر شده و برخی از این عرصه کنار بکشند چراکه این موضوع باعث پویایی بیشتر حوزه‌ی چاپ و نشر می‌‌شود.
نویسنده‌ی کتاب «منچستریونایتد را دوست دارم»، درباره‌ی بازگشت نمایشگاه کتاب به مصلی تهران گفت: به طور کلی انتقاداتی به برگزاری نمایشگاه در این مکان وجود دارد اما در مقایسه با شهر آفتاب موقعیت اینجا بهتر است. بسیاری از مردم مجبور بودند کتاب‌‌هایی را که خریده‌اند در مسافت طولانی با خود حمل کنند که این موضوع برای بسیاری از بازدیدکنندگان آزاردهنده بود، گرچه برخی امکانات سالنی شهر آفتاب در مقایسه با مصلی تهران بهتر بود.
یزدانی‌خرم که در غرفه‌ی نشرچشمه حضور یافته بود؛ درباره‌ی شعار امسال نمایشگاه «نه، به کتاب نخواندن» خاطرنشان کرد: طرح شعار برای یک نمایشگاه کار جذابی است. استفاده از دو فعل منفی در این شعار مکثی را برای مخاطب به وجود می‌‌آورد که جذاب است. به نظرم شعار امسال هوشمندانه‌تر از سال‌‌های گذشته طراحی شده است. 
گفتنی است، سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: