مدیر انتشارات دارالمعارف الاسلامیه الثقافیه:

نوجوانان عراقی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد به دنبال آثار امام خمینی(ره) هستند

1402/06/23-16:14

مدیر انتشارات دارالمعارف الاسلامیه الثقافیه بیان کرد: تعدادی از نوجوانان در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال حاضر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، کتاب‌هایی درباره امام خمینی(ره) می‌خواستند.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، عصام نعمه، مدیر انتشارات دارالمعارف الاسلامیه الثقافیه با اشاره به اینکه این انتشارات با عناوین زیادی از کتاب‌های خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد شرکت کرده است، مطرح کرد: سایر ناشران در دوره‌های قبلی در این نمایشگاه حضور داشتند اما انتشارات ما برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور دارد و مخاطبان استقبال خوبی از کتاب‌های عرضه شده دارند.

 

وی درباره آثاری که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد عرضه کرده‌اند، گفت: برای مخاطبان کتاب‌هایی درباره معارف اسلامی، قرآن و تربیت قرآنی، آثاری از امام ‌خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) را به نمایش گذاشته‌ایم. نزدیک به ۱۰۰ عنوان کتاب از امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای منتشر کرده‌ایم که ۴۰ عنوان از آنها در این نمایشگاه عرضه شده است و ۲۵ عنوان هم ترجمه‌ کرده‌ایم.

 

مدیر انتشارات دارالمعارف الاسلامیه الثقافیه با بیان این که برخی آثار مختص بانوان را هم در این نمایشگاه عرضه کردیم، ادامه داد: برای نگارش کتاب‌های مختص بانوان از گفتارهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) استفاده کرده‌ایم. بخش دیگری از کتاب‌های انتشارات ما درباره مقاومت و جبهه، کودکان و آثار فلسفی است که برای جوانان تهیه شده است.

 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال مردم از کتاب‌ها در موضوعات مختلف توضیح داد: مخاطبان، بازدیدکنندگان و جوانان به دنبال کتاب‌هایی با محوریت فرهنگ و سخنان امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب اسلامی ایران و کتاب‌هایی با مضامین ولایت و شهدا هستند.

 

عصام نعمه در پایان گفت: شاید جالب باشد که بدانید تعدادی از نوجوانان در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال کتاب‌هایی درباره امام خمینی(ره) ‌می‌خواستند و این برایمان جذاب است. تعدادی از نوجوانان نیز به دنبال کتاب‌هایی درباره اهل بیت(ع) بودند.

 

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

به ما بپیوندید: