فعالیت غرفه«نه به دخانیات» در نمایشگاه کتاب تهران

1397/02/22-12:09

سازمان مردم‌نهاد «جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان» در خدمت مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قرار گرفته ‌است.
به گزارش ستادخبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سازمان مردم‌نهاد «جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان» در سی و یکمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همانند سنوات گذشته در قالب سه غرفه‌ی بزرگسال در سالن‌های عمومی، آموزشی، کودک و همچنین غرفه‌ی مرکز فرآموز «نفس پاک» در خدمت مخاطبان قرار گرفته‌است.
این مرکز آموزشی در زمینه‌ی «نه به دخانیات» به مدیریت فاطمه متین‌خواه، ضمن ارائه‌ی خدمات رایگان به تمامی کودکان و نوجوانان جامعه زیر نظر مؤسسه‌ی مردم‌نهاد در روزهای نمایشگاه کتاب، با توجه به موضوع دخانیات در سلامت جامعه و مضرات و هزینه‌ها‌‌ و خسارات ۱۰میلیارد تومانی در فضایی ۱۰۰متری با برگزاری نمایش‌های عروسکی شاد و موزیکال را ایجاد کرد.
این مراسم با اجرای حسین اکبری مجری برنامه‌های کودک تلویزیونی همراه با برنامه‌های جذاب و آموزشی، شامل نقاشی و بازی، ساخت پازل و.. در بخش ناشران کودک و نوجوان،‌ در سه سانس‌ ۱۸، ۱۶ و ۱۱ به اجرای دو نمایش کودکانه ی «فیل کوچولو و راز جنگل سلامتی» و «خانواده‌ی خرسی و دودِ دستِ دومِ دخانیات» می‌پردازد.
شایان ذکر است؛ فعالیت‌های رایگان جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان شامل «کلینیک ترک دخانیات»، «مرکز تحقیقات کنترل دخانیات»، «واحد زنان»، «نشریه‌ی کارت قرمز» و سایر فعالیت‌های عام‌المنفعه در زمینه‌ی سلامت است.
سازمان مردم‌نهاد جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، سازمانی است که در سال ۱۳۶۲ به همت تعدادی از پزشکان و اساتید دانشگاه به‌منظور کنترل و مبارزه با استعمال دخانیات و افشای بیماری‌های ناشی از آن و مضرات گسترده‌ی دیگر در زمینه‌های بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.. تأسیس شد.
سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: