برگزاری نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی صنف نشر در نمایشگاه31 با حضور محسن جوادی

1396/10/13-19:51

سخنگوی شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل های نشر در این دوره از نمایشگاه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همایون امیرزاده گفت: این نشست با حضوردکتر محسن جوادی؛ معاون وزیر، 6 نفر از اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل های نشر شامل آقایان مرتضی آخوندی، محمود آموزگار، فتح الله فروغی، سید محمود حسینی، حسین معینی، عبدالعظیم فریدون و امیرمسعود شهرام‌نیا؛ مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی و اینجانب به عنوان مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و سخنگوی نمایشگاه برگزار شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران همچنین افزود: آقای محمدرضا حاتمی دیگر عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی تشکل های نشر در نمایشگاه با اطلاع قبلی در این جلسه حضور نداشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه که در فضایی تعاملی برگزار شد اعضای شورا بر همدلی و همراهی به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه تاکید کردند.

امیرزاده افزود: بر اساس مصوبه این جلسه مقرر شد شورای برنامه‌ریزی و اجرایی صنف نشر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معاون اجرایی، مدیران کمیته هایی که به صنف واگذار شده، نمایندگان صنف در شوراها، کمیسون ها و کمیته های نمایشگاه را به معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کند.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت 1397 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به ما بپیوندید: