«شناخت عارفانه حضرت زهرا(س)» به نمایشگاه کتاب رسید

1392/02/15-08:30

کتاب «شناخت عارفانه حضرت فاطمه(س)» از سوی موسسه «بوستان کتاب»(مرکز چاپ و نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) در نمایشگاه کتاب عرضه شد.

مسئول نمایشگاه‌های موسسه «بوستان کتاب» در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر گفت: هدف «بوستان کتاب» تبیین و گسترش وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تاکنون موفق شده ایم 1500 عنوان کتاب در این خصوص چاپ و منتشر کنیم.

حسن سادین افزود: «تفسیر نفحات الرحمن، مجموعه جامع الرواه» از تازه‌ترین آثاری است که از سوی این موسسه در نمایشگاه کتاب امسال ارائه شده است.

وی ادامه داد: از دیگرکتاب‌هایی که در «بوستان کتاب» برای مخاطبان عرضه شده کتاب «حجر بن عدی» نوشته حجت اسلام جواد معدنی است که این روزها مشتاقان و دوستداران پیامبر(ص) برای گرفتن آن به غرفه ما مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود گرانی کاغذ و افزایش قیمت کتاب، امسال از سوی «بوستان کتاب» تقسیط کتاب تا سقف 400 هزار تومان برای طلاب حوزه‌های قم، اصفهان و مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

سادین ادامه داد: «بوستان کتاب» از آغاز فعالیت خود  تا به امروز 29 بار به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده و 340 عنوان  ازکتابهای  منتشرشده در این موسسه  برگزیده جشنواره‌های مختلف بوده اند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: