در راستاي تسهیل در فروش بن‌كارت‌هاي دانشجويي صورت می‌گیرد

افزايش ساعات كار بانك صادرات در نمایشگاه کتاب

1391/02/22-08:30

ساعت کار بانک صادرات در نمایشگاه کتاب تهران به منظور تسهیل در فروش بن‌كارت‌هاي دانشجويي به دانشجویان با همکاری مسئولان برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور در روزهای 20 و 21 اردیبهشت یک ساعت افزایش خواهد یافت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، بانك صادرات با همکاری مسئولان برپایی بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور مجري طرح فروش بن كارت‌هاي تخفيف دانشجويي در این نمایشگاه است. از این رو براي تسريع و تسهيل در فروش اين كارت‌ها در روزهاي پنجشنبه و جمعه، 21 و 22 ارديبهشت در 4 شعبه اطراف محل برگزاري نمايشگاه بن كارت‌هاي دانشجويي به دانشجویان عرضه خواهد شد. به این منظور ساعت کار این بانک ها یک ساعت افزایش خواهد داشت.

شعبه 882 در خيابان شهيد بهشتي، نبش خيابان ميترا، شعبه 1445 در خيابان شهيد بهشتي، نبش خيابان قائم مقام، شعبه 2382 در خيابان شهيد صابونچي و شعبه 1261 در ميدان هفت تير تا ساعت 18 در روزهاي پنجشنبه و جمعه آماده فروش بن كارت‌هاي خريد دانشجويي است.

دانشجويان با ثبت نام در پايگاه اينترنتي نمايشگاه كتاب وپرداخت 200 هزار ريال، بن كارت‌هاي 400 هزار ريالي دريافت مي‌كنند.

در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، يكصد و 50 هزار دانشجو براي دريافت بن كارت الكترونيك دانشجويي ثبت نام كرده‌اند و تا پايان هشتمين روز از نمايشگاه حدود 10 هزار دانشجو با استفاده از اين كارت‌ها خريد كرده‌اند.

به ما بپیوندید: