ويراستاران تخصصي، كتاب هاي مهندسي را تكميل كنند

در نشست « مديريت دانش قرب نوح، برنامه‌ها و اقدامات آن در زمينه توليد كتاب كاربردي» مطرح شد

1389/02/17-08:30

امير منصور عبداللهي، مدير دپارتمان مديريت دانش قرارگاه خاتم قرب نوح، در نشست تخصصي «مديريت دانش قرب نوح برنامه‌ها و اقدامات آن در زمينه توليد كتاب كاربردي به اقدام موسسه قرب نوح در استفاده از ويراستاري تخصصي كتاب‌ها اشاره كرد و گفت: ويراستاري تخصصي و تكميل كتاب مؤلفان در بهر‌ه‌وري و استفاده بهتر مخاطبان از كتب فني مهندسي مؤثر است.

به گزارش ستاد خبري سراي اهل قلم، امير منصور عبداللهي، با بيان اين مطلب، در نشست تخصصي سالن اصلي اين سرا افزود: مديريت دانش، سامانه‌اي است كه به شناسايي، نگارش و نگهداري اطلاعات و تجربه‌ها براي استفاده از طرح‌هاي آينده مي پردازد.
مدير دپارتمان مديريت دانش قرارگاه خاتم قرب نوح گفت: مديريت دانش در طرح‌هاي مهندسي به جلوگيري از تكرار و انتقال تجربه‌ها مي‌انجامد. اين مؤسسه پس از اولوليت‌سنجي تجربه‌ها به جمع‌آوري آن‌ها و عرضه در قالب كار اقدام مي‌كند.
وي افزود: در مديريت دانش طرح‌هاي اجرايي فني و مهندسي، ابتدا طرح‌ بر روي كاغذ پياده‌سازي سپس تحليل محتوا و در ادامه به ارايه و استفاده آن اقدام مي‌شود.
وي به كمبود كتا‌ب‌هاي تأليفي در حوزه اجراي طرح‌هاي مهندسي اشاره كرد و گفت: در كنار هر كتاب، محصول رانشي انيميشن نيز تهيه مي‌شود. به عبارت ديگر در قرب نوح خط توليد جمع‌آوري اطلاعات و مديريت دانش فعال شده است.
 
همچنين در اين نشست، سعيد رضا مختاري، معاون عمران قرارگاه خاتم الانبياء (قرب نوح)، گفت: تاكنون 40 عنوان كتاب تخصصي در حوزه اجراي ‌طرح‌هاي فني و مهندسي توسط قرارگاه خاتم الانبيا (ص) منتشر شده و 40 هزار ديگر نيز در حال تهيه است.
اين نشست تخصصي ساعت 30.: 13 پنج‌شنبه 16 ارديبهشت در سالن اصلي سراي اهل قلم برگزار شد.
 
 

به ما بپیوندید: