سوار بر ماشین کتاب با کتابرانه کمیته فعالیت‌های جنبی

1393/02/11-18:37

خودرو کتابرانه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به همت کمیته فعالیت‌های جنبی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ستاد خبری بیست هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «مجید صحاف» مدیر کمیته فعالیت‌های جنبی دلیل حضور این خودرو را حمایت از طرح‌های ابتکاری عنوان کرد و فروشگاه سیار کتاب را نشانه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین عموم مردم خواند.

وی کتابرانه را متفاوت‌ترین خودرو تهران معرفی کرد و گفت: در نمایشگاه امسال سعي داريم با کارهاي شاخص و جذاب، افراد را به کتاب نزديک‌‌تر کنيم.

صحاف در خصوص تأثیر کتابرانه در نمایشگاه گفت: پس از خواندن بخش‌هایی از کتاب، برای مسافران گفت‌وگو‌هایی انسانی به وجود می‌آید که این گفت‌وگوها موجب آشنایی افراد با سلایق، افکار و طیف‌های فکری مختلف در زمینه کتاب می‌شود و این تعامل انسانی نوعی متفاوت از ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

این خودرو با چیدمانی دوستانه و فرهنگی شامل سایه‌بان، صندلی‌های تاشو و میز‌های متحرک و خودرو سواری تجهیزشده با آثار برگزیده کتاب و موسیقی، در تمام روزهای برپایی بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کتابرانه از طرف سازمان ملل متحد به عنوان یک الگوی فرهنگی در سایت سازمان ملل معرفی شده و از کلیه کمک‌های معنوی این سازمان برخوردار است و به عنوان نماینده بخش منابع سازمان ملل در تهران انتخاب شده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

به ما بپیوندید: