آغاز نشست‌های انجمن آموزشی

1393/02/11-18:37

مراسم افتتاح نشست‌های انجمن ناشران امروز پنجشنبه 11 اردیبهشت با حضور دکتر «محمدرضا وصفی» و «مهدی دهقان» مدیر انتشار مبتکران برگزار شد.

به گزارش ستاد خبری بیست هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، وصفی در حاشیه مراسم افتتاحیه نشست‌های آموزشی گفت: این نشست‌ها تجربه یک کار گروهی عالی است که این امر نقطه آغازی برای پیشرفت بهتر نشست‌های تخصصی ناشران آموزشی است.

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان نمایشگاه، کتابچه عملکرد‌های نشست آموزشی به چاپ خواهد رسید.

در همین زمینه، عنوان 6 نشست تخصصی که از سوی انجمن ناشران آموزشی در روز جمعه 12 اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. این نشست‌ها با حضور کارشناسان هر حوزه در طبقه دوم شبستان مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در نشست اول که به موضوع «فناوری و آموزش» اختصاص دارد، «مرضیه موسوی» و «علی اکبرسمیع آذر» با محوریت روش‌های آموزشی و سنجش از ساعت30 و 11دقیقه تا ساعت 12 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

نشست دوم، با موضوع «راه حلی واقع‌بینانه برای کنکور» با سخنرانی «‌هامون سبطی» با محوریت مباحث مشاوره‌ای از ساعت 14 تا 15 برگزار می‌شود.

نشست سوم در روز جمعه با موضوع «آزمایش‌های جذاب فیزیک» با سخنرانی «اعضای انجمن علمی نخبگان علمی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران» با محوریت روش‌های آموزشی سنجش در ساعت 15 تا 15 و 30 برگزار می‌شود.

نشست چهارم، با موضوع معرفی «آموزه‌های کانون برای انگلیسی‌زبانان» با سخنرانی «پرستو قلم‌چی» با محوریت مباحث بین‌الملل در ساعت 15 و 30 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

پنجمین نشست این انجمن در روز جمعه، رونمایی از کتاب «یاران مهربان» (جشن تولد کتاب‌های تازه) با سخنرانی «محمود نصیری» و «فرید شهریاری» با محوریت بررسی کتب درسی در ساعت 16 و 30 دقیقه تا 17 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

آخرین نشست بخش ناشران آموزشی در این روز با موضوع «فیلم آموزشی» با سخنرانی «بابک ندرخانی» و «صمد ریحانی» با محوریت روش‌های آموزش سنجش در ساعت 17 و 30 دقیقه تا 18و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

به ما بپیوندید: