نوای موسیقی بوشهری در نمایشگاه کتاب تهران طنین انداز شد

1395/02/17-16:27

نوای نغمه لُری و بوشهری و آیین‌های بومی در جشنواره اقوام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران طنین‌انداز شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این برنامه علاوه بر موسیقی لری و بوشهری بازی‌های محلی چوب و دستمال بازی نیز اجرا شد.

همچنین نقالی با موضوع عید مبعث و زندگانی مولا علی و شاهنامه‌خوانی مرشد معجونی نیز از دیگر برنامه‌های جشنواره‌‌ی اقوام ایرانی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بود.

جشنواره اقوم ایرانی به همت اداره مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر روز ساعت هفده در کنار سالن  ناشران دانشگاهی در نماشگاه بین‌المللی کتاب واقع در شهرآفتاب برگزار می‌شود.

در این برنامه اقوام ایران زمین از لری،آذری، کردی،گیلانی،خراسانی و بوشهری حضور دارند  و در ایام نمایشگاه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

به ما بپیوندید: