مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

اختصاص یارانه 12 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تهران به دانشجویان/ آغاز ثبت نام از 26 فروردین ماه

1395/01/21-14:23

نیکنام حسین پور مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یارانه 12 میلیارد تومانی به عنوان بن کتاب به دانشجویان و طلاب کشوردر بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت یارانه خرید کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 26 فروردین ماه آغاز می شود. 

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور با بیان اینکه بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب تهران به دانشجویان سراسر کشور توزیع می شود، افزود: یارانه اختصاص یافته به دانشجویان در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با توجه به تعداد دانشجویان هر استان به شکل عادلانه ای تقسیم بندی می شود تا شهرستان های محروم که به نمایشگاه کتاب حداقل دسترسی را دارند،  بتوانند از سهمیه دانشجویی در نمایشگاه کتاب ببرند.

وی با اشاره به زمان ثبت نام دانشجویان جهت دریافت بن دانشجویی در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: ثبت نام از تاریخ 26 فروردین ماه و از طریق مراجعه به سایت www.bon.tibf.ir   آغاز می شود. تعداد ثبت کنندگان با هماهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری مشخص می شود و بعد از مراحل ثبت نام کارت های سهمیه دانشجویی با کمک بانک شهر به عنوان بانک عامل به دانشجویان توزیع می شود. 

مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی خاطر نشان کرد: از کلیه دانشگاه ها و مراکز علمی تقاضا می شود به منظور قرار گرفتن نام دانشجویان خود در پایگاه ثبت نام نمایشگاه تا تاریخ 26 فروردین ماه نسبت به ارسال مستندات دانشجویان اقدام کنند. 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.  

به ما بپیوندید: