درنمایشگاه کتاب فرانکفورت صورت می گیرد

بررسی آینده تاثیر رسانه‌های نوین بر فروش کتاب

1397/06/14-09:32

مدیر نشر مک‌میلان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در یک برنامه خبری به تشریح تازه‌ترین رویکردهای رسانه‌های نوین در مواجهه با کتاب و فروش آن می‌پردازد.

همزمان با برگزاری هفتادمین دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت و در بخش بهینه‌سازی شرایط کسب و کار نشر، «جان سارجنت» مدیر بخش بهینه‌سازی انتشارات مک‌میلان به سخنرانی خواهد پرداخت.

در این سخنرانی جذاب سارجنت به مدت 60 دقیقه در مقابل مدیران رسانه‌های مشهوری چون Livres Hebdo, Bookdao ,buchreport ,PublishNews ،,Publishers Weekly   Buchmesse Business Club

به سوالاتی درباره تغییر عادات مصرف‌کنندگان کتاب و نیز نقش رسانه‌های جدید در معرفی آثار ادبی پاسخ می‌دهد.

نمایندگان این پنج رسانه از میان 53 شرکت رسانه‌ای که درآمد سالانه آنها بیش از 150 میلیون یورو است انتخاب شده‌اند.

سارجنت فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه استنفورد و نیز رشته M.B.A  از دانشگاه کلمبیا است. وی در حال حاضر معاون اجرایی گروه انتشارات Holtzbrinck و مدیر عامل شرکت Macmillan است. وی مسئول کسب و کار آموزش عالی Macmillan و همچنین مدیریت مرکز تجارت جهانی این موسسه را بر عهده دارد.

مک‌میلان یکی از بزرگترین موسسات بین‌المللی آکادمیک و تجاری در عرصه نشر کتاب است که به تولید کتاب درسی و آموزشی متمرکز است.

این موسسه در سال 1843 در بریتانیا تاسیس شده است و در سال 1896 نیز دفتری در ایالات متحده آمریکا تاسیس کرده است.

این موسسه در سال 1995 هفتاد درصد سهام خود را به گروه انتشاراتی هولتزبرینگ واگذار کرده است.

هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از تاریخ 10 تا 14 اکتبر مصادف با 18 تا 22 مهر برپا می شود. جمهوری اسلامی ایران نیز با تجمیع دو غرفه کودک و بزرگسال امسال در قالب یک غرفه مستقل در سالن 5 این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 

 

به ما بپیوندید: