نهادکتابخانه های عمومی برگزار می کند؛

10 نشست تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی

2013-05-02 08:30

 

نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، 10 نشست تخصصی با محوریت کتاب و کتابخوانی برگزارمی کند.
به گزارش ستاد خبری بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،  نهاد کتابخانه های عمومی کشور هرسال با هدف ایجاد فضای گفتمانی و دستیابی به راهکارهای اجرایی و تئوری های فکری  برای ارتقای سطح مطالعه مفید در کشور،  اقدام به برگزاری سلسله نشست های تخصصی و کارشناسی  درحوزه کتاب و کتابخوانی می کند.
در این زمینه نشست تخصصی "مطالعه و رسانه" با حضور کارشناسان و استادان دانشگاهی از جمله دکتر جلال غفاری و مسعود کوثری جمعه سیزدهم اردیبهشت، ساعت 17 در غرفه  نشست های تخصصی این نهاد در شبستان اصلی مصلی برگزارمی شود.
نشست تخصصی "کودک کتابخوان"  با حضور مریم پوریامین و رویا مکتبی فرد شنبه چهاردهم اردیبهشت  ساعت 11  و نشست" نهضت مطالعه مفید؛ چالش ها و افق ها" ساعت17 همان روز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی و حمید رضا ولیان برگزارمی شود.
"انتخاب کتاب برای کتابخانه های عمومی " عنوان نشست دیگری است که روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت،  ساعت 11 با حضور سید عارف علوی و دکتر سعید رضایی شریف آبادی و "شبکه های مجازی و کتابخانه های عمومی» نیز ساعت 17 همان روزبا حضور مهدی سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین سعید رضا عاملی برگزار خواهد شد.
دوشنبه شانزدهم اردیبهشت نیز "ایستگاه های مطالعه و ترویج کتابخوانی" با حضور ابراهیم شمشیری و زهره میرحسینی و بعد از ظهر همان روز نشست" مسابقات کتابخوانی در ایران و جهان " با حضور مجد الدین معلمی و امیر رضا اصنافی برپا می شود.
سه شنبه هفدهم اردیبهشت ساعت 11  نیز "سیرهای  مطالعاتی " با حضور علی مصباح و دکتر علی  ذوعلم و"فعالیت‌های داوطلبانه در کتابخانه های عمومی " ساعت 17 با حضور محمد خندان و یزدان منصوریان و علاقمندان و بازدیدکنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرارمی گیرد.
چهارشنبه  هجدهم اردیبهشت ساعت 11غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور،  "میزبان نشست " ادبیات عامه پسند در کتابخانه های عمومی " و در بعدازظهر ساعت 17 میزبان "نشست آینده پژوهی کتابخانه های عمومی " است.
پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ساعت 11 "مشاوره کتاب و نقش مشاور امین در کتابخانه های عمومی " و بعداز ظهر همان روز "رمان و جامعه ایرانی" ساعت 17 با حضور زهیر توکلی و محسن سلیمانی برگزار می شود.
 بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.
 

Join Us: