تضمین کیفیت خدمات پست در نمایشگاه کتاب؛

مرسولات آسیب دیده مشمول غرامت می‌شوند

2024-05-19 16:00

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست گفت: کیفیت بسته‌بندی مرسولات حاوی کتاب، توسط ناشران خوب است و آسیب‌دیدگی مرسولات گزارش نشده است، با این حال، چنانچه به هر دلیل مرسوله‌ای در مسیر عملیات پستی آسیب دید، با درخواست گیرندگان به افراد ذیحق غرامت پرداخت خواهد شد.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی در نشست خبری مشترک با علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تا روز نهم بالغ بر ۵۰۰ هزار مرسوله در بخش مجازی نمایشگاه کتاب به فروش رفته و توسط ناشران و کتابفروشی‌های عضو سامانه نمایشگاه مجازی در سراسر کشور، برای ارسال آماده‌سازی شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه کاهش مدت زمان سیر مرسولات در نمایشگاه امسال یکی از اهداف اصلی شرکت ملی پست است، افزود: میانگین توزیع مرسولات نمایشگاه تا به امروز ۲/۴ روز است که نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری را نشان می‌دهد.

 

احمدی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت خدمات و کسب رضایتمندی مشتریان از اهداف اصلی شرکت ملی پست در سال جاری است، گفت: کیفیت بسته‌بندی مرسولات حاوی کتاب، توسط ناشران خوب است و آسیب‌دیدگی مرسولات گزارش نشده است، با این حال، چنانچه به هر دلیل مرسوله‌ای در مسیر عملیات پستی آسیب دید، با درخواست گیرندگان به افراد ذیحق غرامت پرداخت خواهد شد.

 

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهینه سازی خدمات پستی، ادامه داد: امسال برای اولین بار در تجزیه مرسولات به تفکیک گشت‌های نامه‌رسانی شهر تهران، از سیستم‌های سورتینگ مکانیزه استفاده شد که گام مهمی در مسیر بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات پستی خواهد بود.

 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار شد.

 

 

Join Us: