پایان فعالیت‌های ایران در نمایشگاه کتاب پکن

1396/06/05-16:52

فعالیت‌های غرفه ایران به عنوان مهمان ویژه در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن عصر امروز(5 شهریور) به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه بیش از  2500 شرکت کننده از 89 کشور حضور داشتند. غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه 500 مترمربع بود که با شعار «ایران رویای رنگین جاده ابریشم» به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه حضور داشت.

نمایش بیش از از 95 عنوان کتاب، حضور 16 ناشر و آژانس ادبی، معرفی طرح‌های حمایتی تاپ و گرنت، هفته فیلم ایران، نمایشگاه مشترک بین خبرگزاری ایرنا و شین هوا، حضور 9 نویسنده، برگزاری نشست‌های مشترک نویسندگان ایران و چین، حضور تصویرگران برتر کشور، نمایش 70 تابلو از تصویرگران منتخب، حضور گروه‌های هنری سفیران صلح و دوستی، پگاه، پازیریک و لیان، نمایش تصاویری از نویسندگان معاصر ایران، نمایش تصاویری از جاذبه‌های گردشگری ایران، برگزاری بیش از 30 نشست تخصصی و رونمایی کتاب، برگزاری کارگاه‌هایی خوشنویسی در محل غرفه ایران، رایزنی و گفت‌وگو با ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و برگزاری روز ایران از جمله برنامه‌هایی بود که به مناسبت حضور ایران در این دوره از نمایشگاه برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن در سال 2019 مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به ما بپیوندید: