تاکیدبرگسترش همکاری های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و قطر

1395/09/18-10:05

درحاشیه بیست وهفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب قطرحسین صفری مسئول غرفه ایران با ابراهیم البوهاشم السید مدیرنمایشگاه بین المللی کتاب قطردیدارکرد. دراین دیدارهردوطرف برافزایش و گسترش همکاری های نمایگشاه بین المللی کتاب تهران و قطر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، دراین دیدارکه عصرروزگذشته(17 آذرماه)درحاشیه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب قطر صورت گرفت ابراهیم البوهاشم السید، مدیرنمایشگاه بین المللی کتاب قطرازنمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی خاورمیانه یاد کرد و گفت: با توجه به اهمیت این نمایشگاه تمام تلاش و سعی ما براین است که زمینه حضورناشران بیشتری از کشور قطر را دراین نمایشگاه فراهم کنیم.

مدیرنمایشگاه بین المللی کتاب قطردرادامه این دیدارگفت: با توجه به اولین سال حضورم به عنوان مدیرنمایشگاه، علاقه مندم از تجربه های برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان یک رویداد عظیم و با اهمیت درمنطقه به خوبی استفاده کنم.

دراین دیدارحسین صفری مسئول غرفه ایران نیز گزارشی از نحوه برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و ظرفیت های نشر جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب قطراز10 آذرماه دردوحه برپا است. دراین نمایشگاه نیزهمانند نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و دانش آموزان تخفیف 20 درصدی خرید کتاب با ارائه بن کارت درنظرگرفته شده است.

درکشورقطرهمه شرکت ها درصدی از سود خود را به صندوقی به عنوان"صندوق اجتماعیه " می دهند. این مبالغ جمع آوری شده صرف پرداختن به امور فرهنگی دراین کشور می شود.

نمایشگاه بین المللی کتاب قطر20 آذرماه به کارخود پایان می دهد.

به ما بپیوندید: