استقبال از ازکتاب های پرنده آبی درنمایشگاه کتاب بلگراد

1395/08/06-09:06

43 اثر از کتابهای پرنده آبی (Blue Bird Books ) متعلق به واحد کودک و نوجوان آن انتشارات عرضه شده است که با توجه به کیفیت بالای تصویرگری و داستانی کتابهای مذکور مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، حضور جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان ویژه در شصت و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد فرصت مناسبی را برای ناشران و تولیدکنندگان آثار فرهنگی کشور فراهم کرده است تا به معرفی، عرضه و فروش محصولات خود مبادرت ورزند.

در این میان شرکت انتشارات علمی و فرهنگی نیز با راه اندازی غرفه، عرضه و معرفی کتابهای دو زبانه، توزیع کاتالوگ و بروشور به زبان انگلیسی، و برگزاری جلسات و ملاقات های تخصصی یکی از مجموعه های فرهنگی فعال در آن نمایشگاه محسوب می شود.

به گفته ی عارف وکیلی، مدیر بین الملل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، در این نمایشگاه 43 اثر از کتابهای پرنده آبی (Blue Bird Books ) متعلق به واحد کودک و نوجوان آن انتشارات عرضه شده است که با توجه به کیفیت بالای تصویرگری و داستانی کتابهای مذکور مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تجربه موفق آن انتشارات در فروش حق چاپ (کپی رایت) در یکسان گذشته میافزاید: "مذاکرات خرید و فروش حق چاپ (کپی رایت)، شناسایی کتابها و آثار جدید در حوزه کشورهای بالکان، عقد تفاهم نامه های همکاری با ناشران و موسسات فرهنگی و آموزشی صربستان، جلسه با مولفان، مترجمان و تصویرگران، و تولید مشترک کتاب های چند زبانه، از اهم فعالیت‌های غرفه شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در نمایشگاه مذکور است."

شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد که بزرگترین و مهمترین نمایشگاه کتاب در حوزه کشورهای بالکان محسوب می‌شود از ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶  آغاز به کار کرده است و تا ۳۰ اکتبر ادامه خواهد داشت.

به ما بپیوندید: