جشن امضای کتاب با حضور چیستا یثربی در زنجان برگزار شد

1395/06/03-08:55

جشن امضای کتاب با حضور چیستا یثربی در نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد.
چیستا یثربی در ادامه پس از امضای کتاب‌های علاقه‌مندان و طرفداران خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاقه‌مندان به کتاب‌های من در زنجان بسیار صمیمی بودند و گویی سال‌ها است که آنها را می‌‌شناسم.
وی با اشاره به اینکه زنجان یکی از شهرهایی است که برای یک خاطره‌ای که از کودکی دارم، بسیار برایم خاطره انگیز است، گفت: در نمایشگاه کتاب‌های من کم است، مثلا قطره هشت عنوان و کوله پشتی دو عنوان از من دارد و نشرهایی مثل پیام امروز و نیستان، سوره مهر و نمایش ندارند و مثل اینکه خودشان شرکت نکرده‌اند و داده‌اند که برایشان پخش شود.
یثربی گفت: البته نباید انتظار داشته باشیم که همه در همه نمایشگاه باشند، برای مثال در تهران هم «عاشقانه تا هشت بشمار» من با اینکه نمایش آن را منتشر کرده بود، نبود.
 وی با اشاره به برخی از آثار داستانی و نمایشنامه مورد علاقه خود گفت: «اتاق تاریک» روایت میرزاده عشقی که نمایشنامه است و مجموعه داستان «من آنا کارنینا نیستم» که به نوعی تمام قصه‌های آن روایت زندگی خودم است را بسیار دوست دارم.
وی با اشاره به راهکارهای جذب افراد به وادی کتاب و نویسندگی آن گفت: این امر باید  باید در خون انسان باشد، چه بسا که برخی از افراد احساسات اجتماعی عالی دارند ولی تمرکز کتاب را ندارند.
یثربی گفت: اگر در مدارس فقط دو ساعت برای کتابخوانی اختصاص داده شود خوب خواهد بود.

به ما بپیوندید: