افزایش ده‌ درصدی تراکنش‌های مالی نمایشگاه کتاب نسبت به سال قبل

1395/02/17-15:43

نیکنام حسین‌پور از افزایش ده درصدی تراکنش‌های مالی نسبت به  سال قبل در بیست و نهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مشاور منابع و امور انسانی معاونت فرهنگی گفت: بر اساس بررسی‌ها انجام شده،  در بیست و نهمین‌  دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به روز‌های مشابه در دوره‌ی قبل  نمایشگاه کتاب ما شاهد افزایش ده درصدی تراکنش‌ها بوده‌ایم.

وی متذکر شد: افزایش تراکنش هم به لحاظ تعداد تراکنش‌ها و هم از حیث رقم مالی با افزایش ده درصدی روبرو هستیم. در نخستین روز نمایشگاه سی و شش هزار تراکنش انجام شده است و در دومین روز فعالیت نمایشگاه هم بیش از یک صد و شصت هزار تراکنش انجام شده است.

او تصریح کرد: البته برآورد ما این است که رقم تراکنش‌ها خیلی بیش‌تر از این میزان است. از آن‌جایی که برخی ناشران از دستگاه‌های کارت‌خوان سیار بانک‌های دیگر استفاده می‌کنند و فقط با دستگاه کارت‌خوان بانک شهر مبادلات مالی را انجام نمی‌دهند، ما معتقدیم شمار تراکنش‌ها خیلی بیش‌تر از آمار ثبت شده است. به واقع تراکنش‌های انجام شده  توسط  دیگر بانک‌ها  در آمار ما ثبت  نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: از ناشران گرامی تقاضا داریم با توجه به همکاری‌های انجام شده از طرف بانک شهر،  تراکنش‌ها را فقط از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر انجام دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

به ما بپیوندید: