12 ناشرو4تشکل صنفی درنمایشگاه کتاب فرانکفورت

1394/07/11-12:00

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از حضور12 ناشر و 4 تشکل صنفی درنمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، امیرمسعود شهرام نیا درخصوص حضور ناشران و تشکل های صنفی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت گفت: غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه شاهد حضور انتشارت کامل، همشهری، خانه هنرمندان، روایت فتح، باغ کتاب تهران، شبکه مترجمین، سفیر اردهال، انتشارات بارسا، جهان یارانه کوثر، نشر بین المللی اسرا، انجمن زنان ناشر و پژوهشكده مطالعات فرهنگي اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در ادامه از حضور 4 تشکل صنفی به صورت مستقیم در غرفه ایران خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مجمع ناشران دفاع مقدس در غرفه ایران حضور خواهند داشت و هریک از این تشکل ها در ایام برگزاری نمایشگاه نشست ها و برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند که با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

شهرام نیا گفت: امسال درنمایشگاه کتاب فرانکفورت ما دوغرفه داریم. یک غرفه در بخش بزرگسال و در سالن 4 و یک غرفه نیز در بخش کودک در سالن 3 خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درپایان سخنان خود گفت: معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه نشر، معرفی ظرفیت های چاپ و نشر جمهوری اسلامی ایران از جمله برنامه های حضور این موسسه در این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

شصت و دومین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت از تاریخ 22 تا 26 مهرماه برگزار می شود. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره ازنمایشگاه شرکت می کند.

به ما بپیوندید: