توزیع نامه رهبری به جوانان اروپا در نمایشگاه کتاب چین

1394/06/08-10:01

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتاب چین شرکت نموده از توزیع نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا در غرفه ایران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا به زبان چینی تهیه شده و در غرفه ایران در میان جوانان بازدیدکننده توزیع می گردد. هم چنین در این دوره از نمایشگاه ازغرفه ایران استقبال چشم گیری صورت گرفته است. حوزه کتاب های کودک و نوجوان، آثار هنری و آثار استاد فرشچیان از جمله کتاب هایی هستند که در غرفه ایران با اقبال عمومی مواجه هستند. هم چنین کتب دینی ترجمه شده به زبان چینی که باهمت رایزنی فرهنگی ایران در پکن و انتشارات جامعه المصطفی تهیه شده است نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این نمایشگاه علاوه بر معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از 300 عنوان کتاب در حوزه‌های دین، تاریخ، کودک و نوجوان، هنر و گردشگری به زبان‌های فارسی، چینی و انگلیسی ارائه نموده است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب چین از 4 تا 8 شهریورماه در شهر پکن برپا است. کشور امارات متحده عربی میهمان افتخاری این دوره از نمایشگاه است.

به ما بپیوندید: