موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران خبر داد

انتشارات سمت با 72 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب مسکو

1394/05/07-11:18

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران و به عنوان مهمان ویژه در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو شرکت می‌کند از حضور انتشارات"سمت" در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، انتشارات سمت با 72 عنوان کتاب در غرفه ایران حضور خواهد داشت. کتاب‌های عرضه شده این انتشارات در زمینه‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات روسی، حوزه علوم قرآنی، هنر، علوم تربیتی و فلسفه در غرفه ایران حضور خواهد یافت. از مهم‌ترین عنوان کتاب‌هایی که توسط این انتشارات در غرفه ایران عرضه می‌شود می‌توان به کتاب"تاریخ قرآن" تالیف مرحوم"آیت الله معرفت"اشاره نمود که به زبان روسی منتشر شده است و در سال 2015 به عنوان کتاب سال روسیه انتخاب شده است.

از دیگر برنامه‌های انتشارات سمت برگزاری دو نشست با عنوان بررسی کتاب‌های تالیفی این انتشارات به زبان روسی با محوریت تالیف متون آموزش زبان فارسی برای روس زبانان با حضور دکتر سیدحسن زهرایی، پروفسور ایوانف و خانم دکتر سیدوروا و نشست بررسی ترجمه روسی کتاب تاریخ قرآن تالیف آیت الله معرفت با حضور دکتر حمید هادوی، مترجم و ویراستار علمی ترجمه کتاب، دکترغلامرضا نوعی اشاره نمود.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 15 شهریور ماه در محل پارک "ودن خواه" برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

به ما بپیوندید: