شهرام‌نیا در مراسم بازدید خبرنگاران از مصلی خبر داد:

صحن مصلی برای اولین بار در اختیار نمایشگاه قرار گرفت

1394/02/06-10:10

صبح امروز (5 اردیبهشت) اصحاب رسانه به مناسبت نزدیک شدن به روزهای نمایشگاه کتاب، از بخش‌های مختلف مصلی بازدید کردند تا از نزدیک با فعالیت‌های نمایشگاه آشنا شوند.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در این بازدید امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم مقام نمایشگاه، حسین صفری؛ مدیر کمیته اجرایی، محسن نصرالله؛ مدیر کمیته پشتیبانی و سید مهدی جعفری؛ مدیر کمیته روابط عمومی خبرنگاران و عکاسان را در بخش‌های مختلف همراهی کردند

.شهرام نیا در این بازدید اظهار کرد: اگر نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان نباشد، بدون شک یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها کتاب دنیاست. پرمخاطب بودن نمایشگاه کتاب، تعداد بالای ناشران و علاقه زیاد مردم به حضور در نمایشگاه از نقاط قوت نمایشگاه به حساب می‌آید اما این موضوع کار و مسئولیت را برای برگزارکنندگان بسیار دشوار می‌کند.

قانم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به افزایش فضای نمایشگاه بیان داشت: امسال برای اولین بار رواق شرقی مصلی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین یکی دیگر از فضاهایی که امسال برای اولین بار در اختیار نمایشگاه قرار گرفته، فضای صحن مصلی است که برای استفاده خانواده‌ها و مردم فضای بسیار مناسبی است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی برای برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: کاری که در مصلی انجام می‌شود حجم بسیار گسترده عملیاتی است که در زمان محدود انجام می‌شود. امسال مجموعه فضاهای مسقفی که مورد استفاده است 55 هزار مترمربع از 125 هزار مربع فضای مصلی است و سعی کردیم امسال با امکانات رفاهی بیشتر از قبل فضای مقبول‌تری را فراهم کنیم.

شهرام‌نیا در پایان گفت: کار احداث سالن‌ها به طور کامل به اتمام رسیده و ثبت نام ناشران نیز تمام شده است. امیدوارم در سال‌های آینده کارهای نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شود تا شاهد برگزاری این نمایشگاه از سوی بخش خصوصی باشیم.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: