بازدید میدانی مدیران کمیته‌ها از محل برگزاری نمایشگاه برای رفع مشکلات احتمالی

1394/02/05-12:35

مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه امروز (4 اردیبهشت ماه) از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. 

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شهرام‌نیا با اشاره به این بازدید اظهار کرد: باتوجه به اینکه کار اصلی ساخت و ساز نمایشگاه به پایان رسیده است  و در برخی از بخش‌ها آماده حضور ناشران هستیم، امروز تعدادی از مدیران کمیته‌ها بازدید کاملی را از نمایشگاه داشتند تا در صورت مشاهده مشکلات احتمالی، این مشکلات رفع شود و شاهد خدمات دهی بیشتر به بازدیدکنندگان باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید به‌عنوان یک بازدیدکننده وارد شدیم و مانند افراد عادی به بازدید پرداختیم تا نکات ریز و ایرادات را شناسایی و برطرف کنیم.

معاون اجرایی نمایشگاه در توضیح نکات مطرح شده در این بازدید گفت: یکی از موضوعاتی که امروز مورد توجه بود بحث مسیریابی آسان برای بازدیدکنندگان بود تا مردم در رفت و آمد با مشکلی مواجه نشود. همچنین مسئولان تاکید ویژه‌ای به نحوه چیدمان غرفه‌ها و اطلاع‌رسانی داشتند تا بازدیدکنندگان در نمایشگاه دچار سردرگمی نشوند.

در این بازدید امیرمسعود شهرام‌نیا، معاون اجرایی نمایشگاه، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی، نیکنام حسین‌پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار، محسن نصرالله، مدیر کمیته پشتیبانی و سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه حضور داشتند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: