برنامه های موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب پکن اعلام شد

1393/05/29-11:50

موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین­ المللی کتاب پکن حضور پیدا می­کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب پکن از تاریخ 5 تا 9 شهریور ماه سال جاری در فضایی به مساحت 53 هزار و 600 مترمربع برگزار می­شود. موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با در اختیار داشتن غرفه­ای به مساحت 18 مترمربع در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

ارائه محصولات فرهنگی با تمرکز بر نشر الکترونیک و شناسایی و تهیه آثار ایرانی در این زمینه از جمله اقدامات این موسسه برای حضور در این نمایشگاه می ­باشد.

معرفی ادبیات معاصر و کلاسیک ایران، نمایش محصولات کمک آموزشی زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان، عرضه آثار حوزه کودک و نوجوان و فرهنگ و تمدن ایران از اقدامات دیگر موسسه نمایشگاه­ های فرهنگی ایران برای حضور در این نمایشگاه می­ باشد.

در این نمایشگاه همچنین مجموعه­ ای از کتابهای منتشر شده توسط دانشگاه جامعة المصطفی که برای مخاطبان خارجی تألیف و به زبان غیرفارسی نگاشته شده در معرض دید مخاطبان قرار خواهدگرفت. معرفی نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور به منظور رونق بخشیدن به بخش بین ­الملل نمایشگاه کتاب تهران از دیگر برنامه­ های حضور در این نمایشگاه است.

مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور ترکیه است.  در کنار توجه به صنعت نشر و توسعه آن، این نمایشگاه نگاه ویژه ­ای نیز به حوزه ­های نشر دیجیتال کودک و نوجوان، کارتون و انیمیشن دارد.

به ما بپیوندید: