بازپرداخت وجوه دانشجویانی که قادر به دریافت بن‌کارت از نمایشگاه کتاب تهران نشدند

1393/05/20-08:25

بازپرداخت وجوه کسانی که قادر به دریافت بن‌کارت از نمایشگاه کتاب تهران نشدند
بر اساس توافق صورت گرفته میان معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و بانک صادرات، دانشجویان و طلاب متقاضی بن کارت‌های اعتباری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که قادر به دریافت بن‌کارت‌های خود نبوده‌اند، می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک عامل نسبت به دریافت سهم خود اقدام کنند.
نیکنام حسینی‌پور مشاور منابع انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این توافق گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که نزدیک به 9 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان بن‌ کارت‌های اعتباری خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران امسال، نتوانسته‌اند کارت‌های خود را دریافت کنند، از این رو نشستی با مسئولان بانک عامل برگزار شد تا نسبت به پرداخت سهم دانشجویان و طلابی که قادر به دریافت بن‌کارت‌های خود نبوده‌اند، تصمیمی اتخاذ شود.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا این گروه از متقاضیان بتوانند با ارایه کارت ملی از کلیه شعب بانک صادرات در سراسر کشور نسبت به دریافت سهم خود اقدام کنند. همچنین افرادی که خواهان دریافت باقیمانده سهم خود از بن کارت‌های اعتباری خرید کتاب هستند، می‌توانند با ارایه کارت ملی سهم پرداختی خود را دریافت کنند.
حسینی‌پور درباره زمان آغاز این طرح گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته، این طرح از ابتدای شهریور ماه آغاز می‌شود و تا پایان اسفند سال‌جاری ادامه خواهد داشت.بر اساس این گزارش، نظر به سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توجه به دانشجویان و طلاب تصمیم گرفته شد در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعتبار 240 هزار متقاضی از سوی وزارتخانه تامین شود.
 

به ما بپیوندید: