افتتاح نمایشگاه کتاب بجنورد با 2 هزار عنوان کتاب

1393/03/21-10:28

هشتمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی عصر امروز بیستم خرداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی (قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد)، مهندس پرویزی (استاندار خراسان شمالی)، ثابت قدم (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) و جمعی از مدیران اجرایی و اصحاب فرهنگ و هنر این شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه­های فرهنگی ایران در این مراسم حجت الاسلام یعقوبی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از دست­اندرکاران نمایشگاه گفت: کتاب­ها بوستان­های دانشمندان است و کتاب انیس و مونس انسان در خلوت است. کتاب حاصل زحمت و یک عمر تجربه افراد است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در ادامه گفت: اگر کتاب در سبد کالای زندگی مردم جای خود را پیدا کند باعث رشد و توسعه اجتماعی خواهد شد باید آشتی با کتاب صورت گیرد و برگزاری این نمایشگاه­ها را تقویت نمائیم تا کتاب در سبد کالا و زندگی افراد قرار گیرد.

نمایشگاه­های کتاب باعث توسعه و همدلی در میان اصحاب نشر و مردم می­شود

در ادامه مراسم مهندس پرویزی، استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب کار ارزشمندی است که هر ساله در استان برگزار می­شود و امیدواریم که این باعث ایجاد توسعه و همدلی در میان اصحاب نشر و مردم استان شود.

وی گفت: امیدوارم که حوزه نشر و کتابخوانی همزمان با هم توسعه یابند و ما باید تلاش کنیم که در منزل از ابتدا به فرزندانمان کتابخوانی را منتقل کنیم.

پرویزی در ادامه خاطر نشان ساخت: استان نیازمند این گونه فعالیت­های فرهنگی است و امیدوارم در سال جاری شاهد اقدامات بهتر دستگاه­های فرهنگی در حوزه­های مختلف باشیم.

وی در پایان گفت: در این حوزه باید تبلیغات مناسب صورت گیرد و اطلاع رسانی در نمایشگاه تداوم یباد تا مردم به نمایشگاه مراجعه کنند و نیازهای خودشان را برآورده نمایند.

به ما بپیوندید: